Bedriftens kundebase må betraktes som et reservoar for fremtidig kontantstrømmer som skal forvaltes. Ved å lese denne boken vil du ikke bare øke din forståelse for hvordan du skal forvalte kundebasen, du vil også bli introdusert for metoder som vil hjelpe deg å måle avkastningen på bedriftens markedsføringsarbeid. På den måten vil markedsføringsavdelingen kunne innta en ny rolle som ansvarlig for bedriftens inntekter. Boken består av tre deler: Del I: Markedsførings nye mandat Del II: Hvordan forstå kunderelasjoner bedre Del III: Hvordan styre kundebasens verdi Boken henvender seg til studenter på høyskole- og universitetsnivå, som ønsker en dypere forståelse av markedsføringens nye mandat, og hvordan funksjonen kan gjøres økonomisk ansvarlig. Boken vil kunne fungere som selvstendig eller supplerende litteratur innen områder som for eksempel introduksjon til markedsføring, merkevareledelse, strategisk markedsføring, relasjonsmarkedsføring, markedsføring av tjenester eller markedsorient ledelse.
Les mer
Boken tar sikte på å øke din forståelse for hvordan du skal forvalte kundebasen i en bedrift, og du vil bli introdusert for metoder som vil hjelpe deg å måle avkastningen på bedriftens markedsføringsarbeid. Boken består av delene Markedsføringens nye mandat, Hvordan forstå relasjoner bedre og Hvordan styre kundebasens verdi. Har litteraturliste og stikkordregister.
Les mer

Produktdetaljer

ISBN
9788215008233
Publisert
2006
Utgave
1. utgave
Utgiver
Vendor
Universitetsforlaget
Vekt
300 gr
Høyde
225 mm
Bredde
151 mm
Dybde
12 mm
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Bokmål
Format
Product format
Heftet
Antall sider
194